keyboard_arrow_left
Wszystkie aplikacje
Dokumenty i Finanse

Dziennik Korespondencji

Centralizacja całej korespondencji firmowej w jednym miejscu. System automatycznie rejestruje i kieruje dokumenty do właściwych osób, eliminuje ryzyko zagubienia ważnych pism i zapewnia pełną kontrolę nad obiegiem informacji.

Kluczowe Korzyści

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: #EBB108;">bolt</i><span>Centralny punkt - wszystkie dokumenty w jednym miejscu, łatwe do odnalezienia i zarządzania</span></div>

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: #EBB108;">bolt</i><span>Sprawny obieg - elektroniczne przekazywanie pism eliminuje opóźnienia i błędy ręcznego obiegu</span></div>

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: #EBB108;">bolt</i><span>Bezpieczeństwo - kontrola dostępu i blokada usuwania chronią dokumenty przed utratą</span></div>

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: #EBB108;">bolt</i><span>Pełna historia - zapisywanie wszystkich zmian i działań zapewnia transparentność</span></div>

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 2px;"><i class="material-icons" style="color: #EBB108;">bolt</i><span>Łatwa lokalizacja - informacja o fizycznym miejscu przechowywania ułatwia dostęp do oryginałów</span></div>

Dla Kogo

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Firmy wielooddziałowe potrzebujące centralizacji dokumentacji</span></div>

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Działy prawne i administracyjne zarządzające umowami i korespondencją</span></div>

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 2px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Organizacje chcące zapewnić przejrzysty i bezpieczny system obiegu dokumentów</span></div>

Główne Funkcjonalności

Rejestrowanie Dokumentów

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px; margin-top: 20px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej</span></div>

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Automatyczne rejestrowanie z emaili i folderów</span></div>

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 2px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Informacja o fizycznym miejscu przechowywania</span></div>

Elektroniczny Obieg

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px; margin-top: 20px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Przekazywanie dokumentów między działami</span></div>

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Śledzenie statusu korespondencji</span></div>

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 2px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Udostępnianie wybranych dokumentów</span></div>

Bezpieczeństwo

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px; margin-top: 20px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Kontrola uprawnień dostępu</span></div>

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Blokada usuwania dokumentów</span></div>

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 2px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Pełna historia zmian i działań</span></div>

Bezpieczeństwo

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px; margin-top: 20px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Automatyczne raporty w Excel i PowerBI</span></div>

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Statystyki obiegu dokumentów</span></div>

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 2px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Analiza czasu realizacji spraw</span></div>

Watch our Video

Nie marnuj czasu na powtarzalne czynności.
Zautomatyzujmy Twój biznes wspólnie!
Porozmawiajmy o konkretnych procesach, które możemy dla Ciebie usprawnić.
Bezpłatna konsultacja