Masz dodatkowe pytania? Skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy!
Nasze propozycje wartości, które bezpośrednio wpływają na efektywność i bezpieczeństwo Twojej firmy
W przypadku niezadowolenia klienta z naszych usług jak najbardziej istnieje możliwość przejęcia opieki serwisowej przez inną firmę. To jedna z ważniejszych zalet budowania aplikacji w środowisku Microsoft 365.
Bezpośredni koszt utrzymania automatyzacji w Microsoft 365 to koszt licencji BASIC czyli 5,60 EUR miesięcznie.W sporadycznych przypadkach konieczne jest dokupienie dodatkowej licencji o wartości 14 EUR miesięcznie.
Płatne jest także wykorzystanie w aplikacjach AI.
W przypadku niezadowolenia klienta z naszych usług jak najbardziej istnieje możliwość przejęcia opieki serwisowej przez inną firmę. To jedna z ważniejszych zalet budowania aplikacji w środowisku Microsoft 365.Głównym ograniczeniem budowania aplikacji jest w Microsoft365 jest:
W praktyce jednak czasem okazuje się, po analizie, że do niektórych procesów lepiej wziąć gotowa aplikacje i wspomóc ją automatyzacjami niż budować dedykowane rozwiązanie.
Sprawdź z nami jak będzie w Twoim przypadku i umów się na bezpłatną konsultację.
Bezpośredni koszt utrzymania automatyzacji w Microsoft 365 to koszt licencji BASIC czyli 5,60 EUR miesięcznie.W sporadycznych przypadkach konieczne jest dokupienie dodatkowej licencji o wartości 14 EUR miesięcznie.
Płatne jest także wykorzystanie w aplikacjach AI.W Microsoft 365 jest możliwość zautomatyzowania podpisu email. Przygotowujemy to za pomocą reguł Exchange.
Uwaga!
W działach administracji najczęściej przygotowujemy:
Poniżej kilka przykładów automatyzacji w dziale HR:
Interesuje Cię któryś z tych obszarów? Skontaktuj się ze mną.
W przypadku niezadowolenia klienta z naszych usług jak najbardziej istnieje możliwość przejęcia opieki serwisowej przez inną firmę. To jedna z ważniejszych zalet budowania aplikacji w środowisku Microsoft 365.EDIFACT (Electronic Data Interchange for Administration, Commerce and Transport) to międzynarodowy standard elektronicznej wymiany danych stworzony przez ONZ. Umożliwia firmom automatyzację i ujednolicenie wymiany dokumentów biznesowych, takich jak faktury, zamówienia czy potwierdzenia dostawy. Dzięki EDIFACT różne systemy komputerowe mogą komunikować się ze sobą w jednolitym formacie, co pozwala na szybszą, dokładniejszą i bardziej efektywną współpracę między partnerami biznesowymi na całym świecie.
Integracje są możliwe z każdym systemem. W M365 niemamy ograniczeń. Najczęściej ograniczaniem są systemy, z którymi mamy się integrować.
Integrację możemy wykonywać za pomocą API, wymiany plikowej lub też możemy przygotować robota i nauczyć go klikać w Państwa system.
Realizujemy projekty połączenia i wymiany danych pomiędzy różnymi systemami.Najczęściej wykonujemy to poprzez API czyli połączenie automatyczne / programistyczne.Jednak jeśli w Twoim systemie nie ma API możemy przygotować robota, który będzie klikał jak człowiek, a może nie jak człowiek ale jak inteligentna małpka (nie obrażając małpek).
DMS, czyli System Zarządzania Dokumentami (ang. Document Management System), to oprogramowanie lub platforma służąca do zarządzania, przechowywania, organizowania oraz śledzenia dokumentów w formie cyfrowej w przedsiębiorstwach lub organizacjach. Taki system pozwala na efektywne zarządzanie dużą ilością dokumentów, zapewniając ich bezpieczeństwo oraz dostępność dla uprawnionych użytkowników.
Bezpośredni koszt utrzymania automatyzacji w Microsoft 365 to koszt licencji BASIC czyli 5,60 EUR miesięcznie.W sporadycznych przypadkach konieczne jest dokupienie dodatkowej licencji o wartości 14 EUR miesięcznie.
Płatne jest także wykorzystanie w aplikacjach AI.
DMS jest szczególnie popularny w firmach prawniczych, finansowych oraz w instytucjach publicznych, gdzie zarządzanie dużą liczbą dokumentów i ich bezpieczeństwo mają kluczowe znaczenie.
Więcej w artykule na blogu.
Automatyczne opisywanie faktur kosztowych to technologia oparta na sztucznej inteligencji, która analizuje treść faktur i przypisuje je do odpowiednich kategorii kosztowych, np. marketingu, na podstawie zawartości dokumentu.
System analizuje treść faktury, szukając słów kluczowych i kontekstu, aby precyzyjnie przypisać wydatki do odpowiednich kategorii, takich jak marketing, operacje, administracja itp.
Zautomatyzowana baza faktur to jedna z najczęściej wdrażanych przez nas aplikacji.
Jej podstawowe cechy to:
OCR odczytuje tekst z dokumentów, a sztuczna inteligencja (AI) analizuje go, wyodrębniając kluczowe informacje, takie jak dane osobowe, kwoty finansowe, czy warunki umowy.
System analizuje treść faktury, szukając słów kluczowych i kontekstu, aby precyzyjnie przypisać wydatki do odpowiednich kategorii, takich jak marketing, operacje, administracja itp.
Sztuczna inteligencja w Twojej firmie może CI pomóc w:
Technologia OCR i AI może być wykorzystywana do automatycznego przetwarzania różnych dokumentów, takich jak umowy, faktury, protokoły, zaświadczenia, certyfikaty, a nawet dokumenty prawne.