keyboard_arrow_left
Wszystkie aplikacje
Klienci i Sprzedaż

Obsługa Reklamacji

Profesjonalna obsługa reklamacji budująca lojalność klientów. Każde zgłoszenie jest rejestrowane, przypisywane do odpowiedzialnego pracownika i systematycznie prowadzone przez zdefiniowane etapy, zapewniając terminową obsługę.

Kluczowe Korzyści

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: #EBB108;">bolt</i><span>Uporządkowany proces - jasno zdefiniowane etapy obsługi każdej reklamacji</span></div>

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: #EBB108;">bolt</i><span>Pełna historia komunikacji - wszystkie wiadomości, notatki i dokumenty w jednym miejscu</span></div>

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: #EBB108;">bolt</i><span>Dotrzymywanie terminów - automatyczne przypomnienia o zbliżających się deadline'ach</span></div>

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: #EBB108;">bolt</i><span>Łatwe przejmowanie spraw - bezproblemowa kontynuacja obsługi przez innego pracownika</span></div>

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 2px;"><i class="material-icons" style="color: #EBB108;">bolt</i><span>Analiza wydajności - pomiar czasu rozpatrywania reklamacji i efektywności pracowników</span></div>

Dla Kogo

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Działy obsługi klienta w firmach handlowych i e-commerce</span></div>

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Firmy produkcyjne i dystrybucyjne zarządzające reklamacjami na dużą skalę</span></div>

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 2px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Działy jakości potrzebujące systematycznej kontroli nad procesami reklamacyjnymi</span></div>

Główne Funkcjonalności

Wielokanałowe Przyjmowanie Zgłoszeń

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px; margin-top: 20px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Rejestracja przez email, telefon lub chatbota</span></div>

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Automatyczne tworzenie zadań reklamacyjnych</span></div>

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 2px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Przypisywanie operatorów do spraw</span></div>

Zintegrowana Komunikacja

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px; margin-top: 20px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Prowadzenie korespondencji z poziomu aplikacji</span></div>

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Przechowywanie załączników i dokumentacji</span></div>

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 2px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Tworzenie notatek do reklamacji</span></div>

Zarządzanie Czasem

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px; margin-top: 20px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Automatyczne terminy realizacji</span></div>

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Przypomnienia o ważnych datach</span></div>

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 2px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Pomiar czasu rozpatrywania reklamacji</span></div>

Analiza i Raportowanie

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px; margin-top: 20px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Automatyczne raporty w Excel i PowerBI</span></div>

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Statystyki efektywności pracowników</span></div>

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 2px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Analiza rodzajów i przyczyn reklamacji</span></div>

Watch our Video

Nie marnuj czasu na powtarzalne czynności.
Zautomatyzujmy Twój biznes wspólnie!
Porozmawiajmy o konkretnych procesach, które możemy dla Ciebie usprawnić.
Bezpłatna konsultacja