keyboard_arrow_left
Wszystkie historie klientów
Detaliczna sprzedaż mebli

System generowania zamówień w Microsoft 365

Eccelent sp. z o. o.

Przegląd projektu

schedule

Czas wdrożenia

3 miesiące

settings

Użyte technologie

Microsoft 365 Suite

Zgłoszone problemy

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: salmon;">error</i><span>Papierowe wypisywanie zamówień</span></div>

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: salmon;">error</i><span>Trudności w zarządzaniu aktualną wersją druku</span></div>

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: salmon;">error</i><span>Trudności w aktualizacji zamówień</span></div>

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: salmon;">error</i><span>Trudności w przekazywaniu zamówień do innych działów</span></div>

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 2px;"><i class="material-icons" style="color: salmon;">error</i><span>Zdarzające się zagubienia dokumentów</span></div>

Szczegóły wdrożenia

Przed automatyzacją

Przed wdrożeniem każdy dokument wypisywany był ręcznie za pomocą długopisu. Powodowało to, że czas przygotowania zamówienia był dość długi i zdarzały się błędnie wypełnione druki. Klient przed przystąpieniem do wdrożenia nie używał środowiska Microsoft 365. W związku z tym w ramach całego procesu przeprowadziliśmy także migrację poczty z dedykowanego serwera do Microsoft 365.

Wdrożone rozwiązania

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>SharePoint List jako baza zamówień</span></div>

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Uprawnienia uzależnione od parametrów</span></div>

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Łatwe do edycji dla klienta szablony wydruków</span></div>

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 2px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>System archiwizacji i wersjonowania wydruków w PDF</span></div>

Użyte narzędzia

Power Apps
Power Automate
SharePoint bibliotek plików
Microsoft Outlook
SharePoint List

thumb_up

Kluczowe wyniki

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Decreased order preparation time</span></div>

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Increased accuracy and correctness of documents</span></div>

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Easier management and archiving of printouts</span></div>

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 2px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Enhanced email security through Microsoft cloud migration</span></div>

Opinia klienta

"Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z zespołem, który zrealizował dla nas projekt automatyzacji procesów w naszej firmie meblowej. Dzięki ich profesjonalizmowi i zaangażowaniu udało się nam przejść na nowoczesne i efektywne narzędzia, które znacznie usprawniły naszą pracę. Zespół eraIT był otwarty na nasze potrzeby i sugestie, a także elastycznie podchodził do zmieniających się warunków. Podobała nam się również komunikacja i terminowość realizacji poszczególnych etapów projektu. Polecamy firmę jako solidnego i rzetelnego partnera w zakresie digitalizacji i automatyzacji procesów biznesowych."
Michał Gruba
Prezes Zarządu
Nie marnuj czasu na powtarzalne czynności.
Zautomatyzujmy Twój biznes wspólnie!
Porozmawiajmy o konkretnych procesach, które możemy dla Ciebie usprawnić.