keyboard_arrow_left
Wszystkie historie klientów
Galeria Handlowa

Obsluga Zgloszen

Centrum Handlowego NoVa Park

Przegląd projektu

schedule

Czas wdrożenia

1 miesiąc

settings

Użyte technologie

Microsoft 365

Zgłoszone problemy

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: salmon;">error</i><span>Papierowa obsługa wniosków o wykonanie prac na terenie galerii</span></div>

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: salmon;">error</i><span>Brak narzędzia do komunikowania o wykonywanych pracach dla wszystkich stron procesu tj. klient, wykonawca, ochrona, pracownicy galerii</span></div>

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 2px;"><i class="material-icons" style="color: salmon;">error</i><span>Rozproszone informacje kontaktowe dotyczące realizowanych prac</span></div>

Szczegóły wdrożenia

Przed automatyzacją

Przed wdrożeniem procesów każdy wniosek składany był w formie papierowej. Przekazywanie informacji było realizowane emailem, telefonicznie czy też za pomocą innych narzędzi. Zdarzało się, że dokumenty się gubiły i informacje o wykonywanych pracach także.

Wdrożone rozwiązania

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Przygotowanie bazy osób uprawnionych do zgłoszeń prac</span></div>

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Dane do bazy wprowadzane są za pomocą formularza dostępnego dla klienta (samoobsługa)</span></div>

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Przygotowanie zautomatyzowanego procesu od momentu zgłoszenia do wykonywania prac, przez akceptację pracowników galerii po automatyczną informację do zespołu ochrony (wraz z potwierdzeniem przyjęcia do wiadomości przez ochronę)</span></div>

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 2px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Przygotowanie automatycznie tworzonego kalendarza prac wykonywanych w galerii dostępnego dla zainteresowanych stron</span></div>

Użyte narzędzia

Microsoft SharePoint
Microsoft Power Automate
Microsoft Outlook
Microsoft Forms

thumb_up

Kluczowe wyniki

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Przygotowanie procesów do automatycznej obsługi</span></div>

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Eliminacja błędów dzięki automatyzacji</span></div>

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Automatyczne przekazywanie informacji wszystkim stronom procesu</span></div>

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Elastyczna architektura i narzędzia</span></div>

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 2px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Możliwość dalszej automatyzacji i dodawania nowych procesów</span></div>

Opinia klienta

"Jako Dyrektor Centrum Handlowego NoVa Park, jestem niezwykle zadowolony z wyników współpracy z eraIT. Przed wdrożeniem ich rozwiązania borykaliśmy się z problemami takimi jak papierowa obsługa wniosków, brak skutecznego narzędzia komunikacyjnego dla wszystkich stron procesu oraz rozproszone informacje kontaktowe. Dzięki eraIT udało nam się zautomatyzować wiele procesów, eliminując błędy i zapewniając płynną komunikację między wszystkimi zaangażowanymi stronami. Co więcej, zastosowane narzędzia i architektura pozwalają na dalszą rozbudowę i dodawanie nowych procesów. Jestem przekonany, że ta współpraca przyniesie jeszcze wiele korzyści dla naszej galerii."
Maciej Tatała
Dyrektor
Nie marnuj czasu na powtarzalne czynności.
Zautomatyzujmy Twój biznes wspólnie!
Porozmawiajmy o konkretnych procesach, które możemy dla Ciebie usprawnić.