<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: salmon;">error</i><span>Rozproszone informacje o klientach</span></div>
<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: salmon;">error</i><span>Brak systemu do przechowywania informacji o klientach</span></div>
<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: salmon;">error</i><span>Czasochłonne umawianie (szukanie wspólnej daty) serwisów u klienta</span></div>
<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: salmon;">error</i><span>Czasochłonne planowanie prac ekip montażowych</span></div>
<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: salmon;">error</i><span>Brak narzędzia do uporządkowanego zbierania informacji o danych i potrzebach klienta</span></div>
<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 2px;"><i class="material-icons" style="color: salmon;">error</i><span>Brak narzędzia do wysyłania ankiet zadowolenia klienta</span></div>
<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Przygotowanie bazy klientów</span></div>
<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Dane do bazy wprowadzane są za pomocą formularza dostępnego dla klienta (samoobsługa)</span></div>
<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Przygotowanie strony rezerwacji terminów, połączonej z bazą klientów oraz ogólnofirmowym kalendarzem zarządzającym pracą zespołów instalatorskich</span></div>
<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 2px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Przygotowanie automatyzacji przypominającej o konieczności wykonania serwisu klimatyzacji, wraz z informacją o zapisaniu się na ten serwis i kolejnych przypomnieniach jeśli klient się nie umówił</span></div>
<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Skalowalność bez zwiększania kosztów i zasobów</span></div>
<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Automatyzacja procesów niewymagających udziału pracowników</span></div>
<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Elastyczna i rozbudowywalna architektura</span></div>
<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Możliwość dalszej automatyzacji</span></div>
<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 2px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Gotowość do dodawania nowych procesów i działań</span></div>