keyboard_arrow_left
Wszystkie historie klientów
Instalacja i serwis klimatyzacji

Mini CRM dla serwisu i instalacji

D.B.G. Investment Sp. z o.o.

Przegląd projektu

schedule

Czas wdrożenia

2 miesiące

settings

Użyte technologie

Microsoft 365

Zgłoszone problemy

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: salmon;">error</i><span>Rozproszone informacje o klientach</span></div>

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: salmon;">error</i><span>Brak systemu do przechowywania informacji o klientach</span></div>

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: salmon;">error</i><span>Czasochłonne umawianie (szukanie wspólnej daty) serwisów u klienta</span></div>

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: salmon;">error</i><span>Czasochłonne planowanie prac ekip montażowych</span></div>

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: salmon;">error</i><span>Brak narzędzia do uporządkowanego zbierania informacji o danych i potrzebach klienta</span></div>

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 2px;"><i class="material-icons" style="color: salmon;">error</i><span>Brak narzędzia do wysyłania ankiet zadowolenia klienta</span></div>

Szczegóły wdrożenia

Przed automatyzacją

Ręczne połączenie różnych narzędzi. W tym np. kalendarza outlook, komunikacji, email, telefon. Informacje o kliencie trafiające na email i przepisywane do Excela

Wdrożone rozwiązania

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Przygotowanie bazy klientów</span></div>

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Dane do bazy wprowadzane są za pomocą formularza dostępnego dla klienta (samoobsługa)</span></div>

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Przygotowanie strony rezerwacji terminów, połączonej z bazą klientów oraz ogólnofirmowym kalendarzem zarządzającym pracą zespołów instalatorskich</span></div>

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 2px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Przygotowanie automatyzacji przypominającej o konieczności wykonania serwisu klimatyzacji, wraz z informacją o zapisaniu się na ten serwis i kolejnych przypomnieniach jeśli klient się nie umówił</span></div>

Użyte narzędzia

Microsoft SharePoint
Microsoft Power Automate
Microsoft Booking
Microsoft Outlook
Microsoft Forms

thumb_up

Kluczowe wyniki

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Skalowalność bez zwiększania kosztów i zasobów</span></div>

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Automatyzacja procesów niewymagających udziału pracowników</span></div>

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Elastyczna i rozbudowywalna architektura</span></div>

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 10px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Możliwość dalszej automatyzacji</span></div>

<div style="display: flex; align-items: center; gap: 8px; margin-bottom: 2px;"><i class="material-icons" style="color: #9dff20;">check_circle</i><span>Gotowość do dodawania nowych procesów i działań</span></div>

Opinia klienta

"Od momentu, gdy zdecydowaliśmy się na współpracę z eraIT, nasza firma przeszła ogromną transformację.Przed wdrożeniem ich rozwiązania borykaliśmy się z wieloma problemami, takimi jak rozproszone informacje o klientach, brak skutecznego systemu do przechowywania tych informacji oraz czasochłonne procesy planowania i komunikacji.Dzięki eraIT wszystko się zmieniło. Teraz mamy zintegrowaną bazę klientów, automatyczne przypomnienia o serwisach i wiele innych funkcji, które znacznie usprawniły naszą pracę. Co więcej, cały proces wdrożenia był płynny i trwał zaledwie dwa miesiące. Jestem niezwykle zadowolony z rezultatów i z pewnością polecamy eraIT każdemu, kto chce zautomatyzować i usprawnić swoje procesy biznesowe."
Damian Mac
Współwłaściciel i CEO
Nie marnuj czasu na powtarzalne czynności.
Zautomatyzujmy Twój biznes wspólnie!
Porozmawiajmy o konkretnych procesach, które możemy dla Ciebie usprawnić.